srijeda, 2. siječnja 2013.

Sretna Nova godina svima ! :))) Imam neki neobjašnjiv osjećaj da će biti prekrasna i toplo se nadam da će takva biti svima. Nemam baš neke inspiracije za piskaranje večeras, stoga samo da vidite kako izgleda Maneater na mojoj malenkosti. Sorry, ako su slike malo slabije kvalitete. Fotkala sam se sama iphoneom, pa je lako moguće da sam malo stresla :D Hvala još jednom mojoj krasnoj Nini na ovom divnom ružu <3


Broj komentara: 10:

  1. Drago mi je da ti se sviđa, jer ti savršeno stoji :)))

    OdgovoriIzbriši
  2. Odgovori
    1. Hvala :)) Illamasqua - Maneater ... Moje tople preporuke. Prekrasna boja, a uz to dugotrajan i postojan <3

      Izbriši
  3. Maneater ti krasno stoji :dodajeružnasvojuvišlistu: Samo nastavi s pisanjem i kelji mnogo slika, jednostavno si prekrasna :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga Irena hvala ti što si posvetila pažnju mom malom blogu :)) Hvala ti na lijepim riječima, muc-muc :D <3 Obećavam post već sutra navečer, čim mi ispit prodje ;) Nadam se da se čitamo i dalje. Bare with me ... :)) I da, moja preporuka za ruž. Savršenstvo bez mane ^^

      Izbriši
  4. Divno ti pristaje Maneater ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Izgledaš predivno :) Nastavi pisati, želim čitati još puuuno recenzija i gledati slika :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Blush... Hvala :))) Evo upravo objavljen novi post. Nadam se da se čitamo ;)

      Izbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...