nedjelja, 24. travnja 2016.

''Više od ljepote'' - Avon Hrvatska

Dobra večer dragi moji!

Svaki post bude protkan mojim trenutnim raspoloženjem, situacijama koje mi se odvijaju u tom trenutku, ljudima koji me okružuju, osjećajima koji me vode. Ipak, ovaj post će biti još posebniji. Još intimniji. Usudila bih se reći svojevrsna osobna ''ispovijed'', inspirirana temom kojom ću se večeras baviti. Možda djelomično već i možete naslutiti o čemu se radi iz samog naslova, ali svejedno se nadam da ću vas uspjeti iznenaditi na neki način. :) Ovaj post inspiriran je Avonovim sloganom ''Više od ljepote''. O njemu sam vam već često govorila, pogotovo u svojim videima koje možete pogledati na mom fb page-u ili youtube kanalu. Prvenstveno zato što me dotaknuo na osobnoj razini te što je potpuno transparentno kako su ljudi koji rade u Avonu vođeni i motivirani tom mišlju i što se svojim mnogobrojnim kampanjama žele približiti svakoj ženi i učiniti ovaj svijet boljim mjestom. Ovaj post je svojevrsna oda tome što za mene znači više od ljepote i kako sam se i sama mijenjala u različitim fazama. Kako bih vam se potpuno mogla razotkriti, mislim da je najbolje prvo podijeliti s vama jedan kolaž mojih fotografija, koje sam zamislila kao svojevrsni vremeplov da možete vidjeti kako se vaša Dunja mijenjala od svojih ranih faza i postala ova osoba koja je danas. Bolja ili gora. :D (To mogu bolje prosuditi ljudi koji su dijelili ili dijele sa mnom to putovanje) Dakle, fotografije prvo, a potom se nadam da će se muze kreativnosti udobno smjestiti na mom pomalo koščatom, ili gracilnom ramenu :P i omogućiti mi da vam prenesem riječima sve što bih htjela. 


Prva fotografija se vraća u moje najranije dane i usput je odgovor svima vama koji ste me koji put priupitali o mojoj kosi. Kao što možete vidjeti, moj crvenokosi korijen me pratio od ovih malih gremlinskih dana. (u prilog tome idu i mnogobrojne fore i zafrkancije vršnjaka tijekom djetinjstva na račun mog izgleda, te voćno-riblje kombinacije moga imena). Kao što možete primijetiti, poprilično sam knjiški primjerak onoga što svaka mlada djevojka prođe na putu do odrasle dobi. Sad pomalo nostalgično promatram neke od ovih fotografija, najviše jer nisam dovoljno uživala u pojedinim vremenima. U srednjoj školi sam bila mala štrkljavica koja je obožavala One Tree Hill i uživala u činjenici da postoji lik u tv seriji s kojim sam se mogla identificirati u tim turbulentnim danima. (Kao da nije očito samo po sebi, bila sam apsolutni zaljubljenik u lik i djelo Peyton Sawyer, s napomenom da smo bile slične samo karakterom i ljubavi prema glazbi i umjetnosti. Moj ljubavni život u srednjoškolskim danima je bio poprilično siromašan i nepostojeći. :D ) Zatim je slijedio bijeg od same sebe i period kad sam kao tipična >>buntovnica bez razloga<< odlučila svojim fizičkim izgledom napraviti totalni zaokret. Neuspješni pokušaj Morticie Addams i djevojka koja nije znala da joj obrve trebaju barem donekle pratiti boju kose. :D (u analima zapisan i kao prvi značajan beauty promašaj)


Ostale fotografije sam nasumično birala, pokušavajući izvući svaku emociju i određeni trenutak mog dosadašnjeg života. Zapravo, dokaz koliko smo svi slojeviti i koliko se mijenjamo kroz život, ali ipak nekako unatoč svim okolnostima, lijepim i manje lijepim, ona naša srž ipak ostaje netaknuta. Sve je ovo moja malenkost. Očajna romantičarka, djevojka koja obožava životinje (i odgovorno tvrdim da su najvjerniji prijatelji), strastvena obožavateljica stripova, strip junaka, znastvene fantastike, ali i profinjenosti i elegancije minulih vremena i glumačkih imena starog Hollywooda. Stara duša u nekad iznimno djetinjim varijantama. Perfekcionistica i žešća tremarošica. Čudna biljka. Od svih komentara i od najrazličitijih ljudi, kada bih morala izdvojiti jedan epitet kojeg sam najčešće inspirirala kod drugih, to bi bilo baš to... Čudna biljka. Dugo sam se dvoumila kako to protumačiti... Kao kritiku ili kompliment. A onda sam jednostavno prestala analizirati. Onda sam počela živjeti. Možda se neki od vas pitaju u kojem trenutku planiram napokon početi konkretno pisati o Avonovom sloganu, ali ja se nadam da ćete uspjeti shvatiti da je sve otipkano do sada vodilo tome. :) Znate, ovo ne zna baš nitko, a podijelit ću i to večeras sa svima vama. Ovaj moj blog egzistira u ovim internetskim sferama već nekoliko godina. Međutim, spletom različitih okolnosti, životnih, osobnih... nisam mu se uvijek dovoljno posvećivala. Nešto bi se uvijek našlo na putu. Znate onu frazu iz filmova; One thing let to another... I tada mi se dogodila jedna značajna osobna promjena, kada sam se u mnogim stvarima ponovno našla na početku. Morala sam ponovno upoznati sebe, pronaći sebe i shvatiti što mogu, što trebam i želim. Zbog sebe, a ne drugih ljudi. I u tom procesu osobnog traženja, u jednom su se trenutku naoblačili moji oblaci i posumnjala sam u sebe. Moj blog je poprilično polako napredovao, susrela sam se i s nekim životnim poteškoćama i ponovno se dogodio taj prijelomni trenutak, kada sam se iskreno zapitala znači li uopće ikome osim meni ovo čime se bavim. U tom trenutku, javila mi se Lucija. Uočila me na Instagramu i ni ne znajući, dala mi ono što mi je tada bilo najpotrebnije. Vjetar u leđa. Korak naprijed. Šapat, djevojko ostani vjerna sebi. I od tog trenutka sam intenzivno počela raditi. Kako na sebi, tako i na mom blogu. Odvažila sam se pokušati neke stvari koje sam dugo iz straha odgađala. Preselila sam u novi grad, promijenila sam frizuru, mijenjala poslove, upoznala mnoge nove ljude, počela snimati svoje vlogove... I nakon punog kruga, vratila se u malu sredinu, u svoj rodni grad i odlučila pomalo altruistički tu naći svoje mjesto pod suncem. Nimalo jednostavan zadatak, ali ne odustajem i znam da će ova mala sanjarka jednom doći do svojih oblaka. Više od ljepote? Po meni, to nije samo slogan, samo hashtag branda na društvenim mrežama. Nešto čime ćemo prikupiti veći broj followersa ili podići broj likeova. Meni je to stvarno postao ključni motivator i sinonim za način života i pogleda na samu sebe i ljude koji me okružuju. Meni je ''više od ljepote'', napokon prihvatiti i zavoljeti sebe samu. Mnogo godina sam bila nesigurna i oblikovala sam se prema željama i očekivanjima drugih ljudi. Postala su mi bitnija njihova mišljenja, nego li moja vlastita. Greška!!!! Voljeti sebe nije egotrip, nije karakteristika narcisoidnosti. Voljeti sebe je nužnost, kako bi mogli dostići vlastite vrhunce i kako bi mogli biti bolja osoba, djevojka, kćer, žena, majka, prijateljica ljudima oko sebe. Zašto sam izvela ovaj mali vizualni vremeplov, možda se pitate. Pa upravo zato da pokažem svima koji ovo čitaju, a pogotovo mladim djevojkama koje sve silne avanture tek očekuju... Da je ljepota sama po sebi jako varljiva i da ne znači apsolutno ništa, ukoliko ne posjedujete i ono nešto više. Znam da sada poprilično riskiram pokoje kolutanje očima, jer je možda utopija govoriti o unutarnjoj ljepoti u današnje doba. U tom slučaju pristajem biti utopist. :D Ja uistinu vjerujem da je više od ljepote upravo to. Promatrati svijet svojim očima. Biti svoj. Truditi se, raditi i boriti. Biti sanjarski nastrojen. ali ne očekivati da će se stvari događati same od sebe. Ništa se ne događa bez našeg prvog koraka. Vjerujem i dalje u neke arhaične vrijednosti. U ljubav, prijateljstvo, lijepe osjećaje, osjećaj pravde, poniznosti, ljubaznosti i dobrih djela. I unatoč tome što nas život i svakodnevica nekad neugodno iznenade, vjerujem da se u konačnici sve ipak posloži kako treba. Ukoliko smo dovoljno jake da ne posustanemo. Ovaj Avonov slogan je za mene odavno nadišao sam pojam ljepote. Prije svega mi simbolizira snagu, enormnu snagu koja se krije u svakoj od nas. Uvjerena sam da niti jedna žena nije u potpunosti svjesna što sve može postići, a može. Možda sam se najviše razotkrila u svojoj zadnjoj fotografiji. Ali sam nekako smatrala da je i njoj tu mjesto. Jer i teški trenuci su dio života i to dobro zna svaka od nas. Htjela sam vam pokazati što se krije iza lica, šminke i osmijeha i da je bilo jako puno situacija, prilika i neprilika koje su me dovele do današnjeg dana. Ako vam išta mogu, a želim poručiti ovim svojim tekstom, to je onda upravo to. Nemojte se sramiti biti lijepe, nemojte osuđivati sebe ili druge žene. Budite lijepe jer to želite, prvenstveno zbog sebe. Našminkajte se kada vas to zabavlja, kada u tome uživate. Buditi prirodne i opuštene, kada vam je to gušt. Jer nema u konačnici tog poteza kistom koji bi skrio ili popravio mrzovoljan izraz lica ili tužan pogled. Više od ljepote ste vi same. I kada otkrijete taj unutarnji klik u sebi samima, tada se sve nemoguće čini dostižnim. Nazire se svjetlo na kraju tunela. :) Svaka žena krije svoj mali svijet, vulkan osobnosti i osjećaja, ali ipak sve dijelimo neke situacije. Svaka je preživjela slomljeno srce, gubitak drage osobe, neuspjeh, probleme na poslu, minuse na tekućim računima, svađe, suze i n-ti broj praznih teglica Nutelle i ostalih malih stvari koje nam život znače. :) I ne želim kvariti ovaj optimizam, ali mislim da je realno očekivati da će takvih stvari, događaja i ljudi biti još. Čuvajte svoju malu tajnu zalihu čokolade. Nek se nađe, za crne dane. ;) 

Pri kraju vam moram napomenuti kako se u pozadini ovog posta krije i posebni izazov kojeg je Avon pripremio beauty blogericama. Neka sretna djevojka će osvojiti dvije ulaznice za vjerujem fantastičan koncert Enrique Iglesiasa u Zagrebu. I ne brinite, ne morate činiti baš ništa. Ni lajkati ni shareati ovaj moj post. :D Naravno da bi bilo prekrasno iskusiti ovaj glazbeni spektakl s dragom prijateljicom, ali iskreno... i ukoliko ne budem slušala Hero i ostale hitove uživo... Ja sam ispunjena i veliko hvala Avonu i Luciji što su se dosjetili ove teme i potaknuli nas na razmišljanje. Pišući ovaj post, doživjela sam svojevrsnu katarzu i spremno dočekujem ponedjeljak i nove izazove koji slijede. Jer kad ovako retrogradno pogledam ovu djevojku koja se nekad smiješi, a nekad šmrcka na fotografijama... Ipak mi veliki osmijeh titra na licu i prisutan je osjećaj zadovoljstva. Mislim si: mala prošla si ti svašta. I možeš ti još puno toga. :) I... ako su ove moje riječi, dotaknule i jednu ili jednog među vama, moja misija je ispunjena. Jer sam prenijela taj korak naprijed, vjetar u leđa i šapat ''ostani vjerna/vjeran sebi'' nekom drugom. Iz osobnog iskustva, znam koliko to može pomoći kad smo u nedoumici, sumnji ili strahu. A to je puno, puno više od ljepote. <3 

Broj komentara: 7:

  1. Prekrasan post, nadam se da će puno cura koje sada srednja škola/početak faksa pročitati ovaj post da im da vjeru u njihovu ljepotu i motivaciju da svaki dan budu dosljedne sebi :) da se ne boje života jer nas pogreske i tezi trenutci u zivotima najvise nauce :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala puno. <3 Nadam se i ja. Lijepo je prisjetiti se tih dana iz današnje perspektive, ali isto tako mislim da se sve mi i jako dobro sjećamo koliko nas je problema, nesiguurnosti i pitanja mučilo u tim godinama. :) I slažem se s tobom u potpunosti. Ova tvoja zadnje rečenica je idealna za ''post it'' iznad radnog stola recimo... Tako da uvijek bude taman u ravnini očiju. Sve što smo prošle i sve što ćemo tek proći, čini nas jačima i boljima. <3

      Izbriši
  2. Ako tko zaslužuje otići na koncert, onda si to definitivno ti! Predivno si se izrazila i inspiracija si svima nama :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ida moja lijepa ostavila si me ironično bez teksta. 😂❤️😘Hvala ti puno, puno. I pročitati ovako lijepe komentare i osjetiti da su moje riječi dotaknule nekoga je više nego li sam se mogla nadati. ☺️❤️ Sweet dreams my Lady ❤️❤️❤️

      Izbriši
  3. Odličan post....pronašla sam se u nekim stvarima i vratila si i mene u prošlost i sve što sam tada propustila a mislila sam da nije bitno.....i na kraju sve što sam postigla....promjenila sebe na bolje....nadam se :D....odličan post....priznajem da si me inspirirala na sličan post....tko zna možda ga i napišem. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ❤️☺️ Ah divna moja blogolegice, stvarno ste me razmazile večeras. I idem na spavanac s veeelikim osmijehom. 😊😘 Baš mi je drago jer to je nekao bila moja misao vodilja koju sam htjela prenijeti ovim postom. I jedva čekam pročitati i tvoj. :)

      Izbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...