četvrtak, 24. siječnja 2013.

Nepopravljiva

Dragi moji,
Vidim da Vas sad čak ima nekoliko koji navratite na moj blog. Moram Vam reći da me to jako veseli i daje mi vjetar u leđa da se malo pokrenem i budem aktivnija na njemu. Kupila sam si sad hrpicu novih proizvoda (većina MUA), naravno par dana prije akcije :P I stiglo je u rekordnih 5 dana (i to je najbrži shipping dosad) Well... Barem iz mog iskustva :) Sutra imam jedan ispit kojeg moram skinuti s dnevnog reda, ali I promise da novi post slijedi vrlo brzo, Potrudit ću se da bude već sutra navečer! Laku noć vam svima želi vaša Dunja ;)

p.s. Našla sam jednu fotku od prošlog ljeta (da,da ... znam da sam prerano počela sanjati o moru,suncu,sladoledu etc. But a girl can dream, right? ;) anyways velika ''važnost'' ove slike je što sam nakon sto godina traženja, pronašla frizerku koja je znala s mojom kosom učiniti da izgleda baš onako kako sam htjela već for ages ... naravno da je ironija htjela da ta ista frizerka živi i radi na drugom kraju države od mene :/ Ali dobro ... Nadam se da ću opet jednom imati ovakvu frizuru ... Barem ljeto 2013 :D

Nema komentara:

Objavi komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...