četvrtak, 5. ožujka 2015.

Loreal Intenza False Lash Wings

Drage moje eto mene napokon :) 

Obaveze i radni ritam života me uspiju uvijek malo zakočiti da Vam u potpunosti ispunim svoja obećanja. Ipak, ovdje sam s Vama i ovog puta ću Vam predstaviti najnoviju Lorealovu maskaru i podijeliti s Vama ne samo moje mišljenje i dojmove o istoj, nego i posebno zanimljivu poveznicu koju ima sa mnom ovom prilikom.

Naime, prije nekoliko dana kontaktirala me jedna ljubazna, mlada dama iz Loreala i upitala  jesam li zainteresirana za jedan mali natjecateljski ''okršaj'' s nekoliko kolegica blogerica, u kreiranju look-a, koristeći upravo najnoviju Lorealovu maskaru. Naravno, bila sam oduševljena idejom. (doduše, budimo realni ... Ponuditi blogerici priliku za šminkanjem i testiranjem novog, krasnog proizvoda ... :D ) Pretpostavljam da niti jedna od nas nije morala dugo razmišljati. I gotovo u treptaju oka, maskara je bila tu i trebalo se baciti na osmišljavanje looka inspiriranog Loreal Intenza False Lash Wings maskarom.

No, prije razgovora o samom natječaju, jedan mali,kratki uvod kojeg ova maskara zaslužuje :) Loreal Intenza False Lash Wings maskara je zapravo remake jedne od najpopularnijih maskara ovog branda. Kako kažu iz Loreala :

'' Maskara False Lash Wings podarit će Vašim očima senzualan pogled. Njena jedinstvena vlakna zahvaćaju svaku trepavicu, dajući im spektakularan volumen , a patentirana, asimetrična četkica produljuje ih u smjeru vanjskog kuta oka. Uživajte u novom efektu umjetnih trepavica i doživite trepavice širom raširene, poput leptirovih krila. ''

Ambalaža je stvarno zanimljiva, kombinacija srebrne i crvene boje sa dopadljivim crnim elementima. Četkica ove maskare je plastična, a vlakna su joj različite dužine. (na jednoj strani duža, a na drugoj kraća). Maskara je postojana, nije mi se razmazala cijeli dan, unatoč ovom užasnom vjetru vani (zbog kojeg su mi oči lagano suzile cijeli dan -.- ) te se uz to ni ne trusi. Četkica je sama po sebi malo neobičnog oblika te je potrebno malo više vremena za nanošenje kako biste mogli iskoristiti maksimum koji Vam može pružiti ova maskara. Trepavice su mi bile lijepo razdvojene, naglašene te sam osobno poprilično zadovoljna i volumenom kojeg sam s njom postigla. 

Moje mišljenje o ovoj maskari :

Jedna od boljih maskara koje sam imala priliku isprobati u zadnje vrijeme. Puno sam zadovoljnija njome nego Miss Mangom. Ne lijepi trepavice, lijepo ih podiže i razdvaja i daje sasvim pristojan volumen. Zadovoljna sam njezinom postojanošću i preživjela je test mojih suznih očiju :D , te ju svakako preporučujem kao maskaru koju ćete koristiti kad ste satima van svog doma. Jedina mala opaska je ta da je četkica malo ''zahtjevnija'' za korištenje i da Vam ipak ne bude izbor pet minuta prije polaska jer bi si mogle upackati sjenilo na očima. Nanesite je 15-20 minuta prije polaska i bit ćete zadovoljne dobivenim rezultatom :)

Količina : 7ml
Cijena : cca 84kn s popustom u Bipi, do 100 kn po redovnoj cijeni u ostalim drogerijama

Koja sličica :) 




Pomno razmišljajući što bih kreativno mogla izvesti koristeći ovu maskaru, obukla sam se za posao i odlučila se za jedan look koji je nosiv i u dnevnim i večernjim varijantama. S obzirom da znate da sam ja stravično slaba na vintage štih, mislim da je i ovaj look malo prožet nekim minulim vremenom iako nije klasičan pin-up look. Na usnama sam koristila moju najdražu Julianne's red iz Lorealove Exclusive Pure reds kolekcije i nekako sam se s tom nijansom skroz saživjela. ( mislim da nisu pogriješili što su baš nju dodijelili crvenokosoj dami) . Na očima sam kombinirala sjenila iz Urban Decay Naked 2 palete te I <3 chocolate palete, a o kojim se sjenilima točno radi sam Vam navela u popisu dolje :) Maybelline eyeliner uz sam rub trepavica za naglašeniji i dramatičniji pogled i dva bogata sloja Loreal False Lash Wings Intenza maskare. Lice sam konturirala te nanijela Chanel rumenilo i Mary Lou na odgovarajuće mjesta :)

Za ovaj look sam koristila sljedeće proizvode:
Bourjois 123 Perfect - N*51 Light Vanilla
Catrice Camouflage Cream - 010 Ivory
The Balm - Mary-Lou Manizer
Chanel Powder Blush - 15 Orchid Rose 
Maybelline Master Precise Liquid Eyeliner (black)
Loreal Exclusive Pure reds ruž - Julianne's red
Wet'n'wild Ultimate Brows Kit - E963 Ash Brown
Urban Decay Naked 2 ( Chopper, Tease)
I Heart Chocolate (What a Way to go , Love divine, Love torn)

i naravno ....

Šećer na kraju : Loreal False Lash Wings Intenza maskara ;) <3

Moj look za ovo natjecanje izgleda ovako : 

Before & After

Close up


The look









To bi bilo to :) Kako Vam se sviđa ? Htjela bih Vas pozvati da pratite, glasate i lajkate fotkice ovog natječaja te podržite mene i moje drage kolegice. Fotke će od sutra biti dostupne na službenoj web stranici Loreala Hrvatska (https://www.facebook.com/L.Oreal.Paris.hr?fref=ts), a shareat ću i na svojoj facebook stranici Dunja u oblacima 
https://www.facebook.com/pages/Dunja-u-oblacima/430908723646080?fref=ts :) 

May the best and luckiest girl win :) 

Laka Vam noć mile moje :) 

1 komentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...