četvrtak, 9. siječnja 2014.

Casual Thursday




Rečeno - učinjeno. Ha, iznenadila sam Vas priznajte :) Ovaj post će nastati totalno neplanski i kao posljedica trenutne inspiracije. Danas mi je dan bio nešto poprilično dinamičan i pričala sam one way or another non - stop. Nadam se da neću sada nešto zbrljati prilikom tipkanja. Dosta se toga radilo na laptopu proteklih tjedana pa sam lagano alergična na sam zvuk udaranja o tipkovnicu. Međutim, koga zavaravam ? Ja sam inače sklona previše komplicirati stvari :D Tako mi se večeras u razgovoru dogodilo da sam u razgovoru ispravljala svog dragog oca kad je prepričavao neku moju anegdotu, da nisam upotrijebila izraz infarkt nego srčani :ironijo: (jer po meni infarkt je ozbiljniji medical izraz kojeg ljudi ne koriste u šali, a ''srčani'' je ono već skoro postao kao neka poštapalica u razgovoru. Ukratko ... nije šija nego vrat :D




  Istina, totalno cijepam dlake. Zbunjene ste ? Ništa neobično. Sklona sam tome katkada. Što nekada može zbuniti ljude oko mene :) Moja sestra u nekim našim sestrinskim trenucima nježnosti zna nekad reći da je sve to dio moga šarma. To ljepše zvuči :) Događaju li se i vama nekad tako smiješni trenuci ?   Zapravo ću iskoristiti ovaj post da s Vama podijelim jedan super recept koji zapravo nije previše kompliciran, jedino što će Vam trebati malo više vremena za sam proces pripremanja. Dakle, radi se o domaćim kroasanima koji dobro dođu za nekakva druženja , kad vam prijatelji dolaze ili za rođendane. Većina ljudi ih voli. Baš sam ih neki dan pravila i dragom za rođendan pa sam pomislila kako bih mogla malo za promjenu zaokrenuti ovaj blog i u gastrosferu :)
Prvo nabrojimo osnovne sastojke. Trebat će vam : 75 dag brašna, 2 dl mlijeka, 2 žličice suhog kvasca, 2 jogurta, 2 jaja, 1-2 žlice soli i jedan maslac. Količinski ćete dobiti oko tridesetak kiflica, ovisno o tome koliko ih velike budete pravile. Po običaju zaboravila sam fotkati svaku fazu pravljenja kiflica, tako da ću vam pokušati što detaljnije opisati. Znači, klasika po pitanju redoslijeda dodavanja sastojaka. Savjetujem Vam što veću zdjelu ili posudu jer ćete jednostavnije moći zamijesiti tijesto. Stavite brašno i prstima napravite rupu. Dodate 2 jaja, 2 jogurta i potom 2 žličice suhog kvasca, malo šećera i mlijeko. Zamijesite tijesto dok vam se ne formira kugla koja se ne lijepi previše o posudu. ( HINT : mali savjet. Budite oprezne sa brašnom. Nemojte ga dodavati puno više no što je u receptu, jer bi vam kroasani kasnije mogli biti tvrđi ili žilavi. Radije se malo pomučite u samom procesu pravljenja. Nepisani je zakon kod ovakvih stvari : ''Što je zafrknutije tijesto u procesu rada, to će ukusniji biti krajnji rezultat :D ) Poklopite krpom i stavite na toplo mjesto 30 - tak minuta. Nakon toga, tijesto podijelite na otprilike pet jednakih kugli. Prvu kuglu razvaljajte i premažite maslacom omekšalim na sobnoj temperaturi. Poklopite drugom kuglom, razvaljajte i premažite maslacom. Postupak ponavljate dok ne dođete do zadnje kugle. Nakon toga ponovno bacite pogled na omiljenu seriju ili možda poslušajte koju pjesmu jer će vam sada tijesto morati odmarati još nekih 15 do 20 minuta. :D I napokon ... dolazimo do onog trenutka kad pravimo kiflice. Tijesto razrežete na nekoliko traka i tada svaku traku režete cik-cak na male trokute. Svaki trokut Vam je jedna kiflica. U ovoj fazi si možete dodatno olakšati stvar tako da dodatno još malo pobrašnite tijesto. Razvučete si dva kuta trokuta i punite kiflicu. Ja najčešće kombiniram šunku i sir te kobasicu i sir . Motate kiflicu prema ''usamljenom'' vrhu :D Nemojte se obeshrabriti , ako Vam možda ne budu savršenog oblika od prve. Practice makes perfect :) Zagrijete pećnicu na 220 stupnjeva, a za to vrijeme premažete gotove kiflice jednim jajetom i ukrasite po želji sjemenkama sezana, lana , kima ... Kroasane pečete oko 20 minuta na 220 stupnjeva. Kada su poprimile lijepu zlatnu boju, gotove su :)) Vjerujte , trud se isplati. Nestanu u grizu :) Konačni rezultat Vam izgleda otprilike ovako :


Ako volite slane zalogaje, ovo će vam postati jedan novi Scooby snack :)



Probajte i javite mi kako su Vam ispale :) Usput, zanimaju li Vas ovakvi postovi i biste li imale što protiv da bude koji food post češće ? Eto, toliko od mene večeras :) Čitamo se uskoro. Sweet dreams ... iiiii dobar tek :D

Broj komentara: 8:

  1. Samo ti nama daj i klopuuuuuuu :) Ti si izvrsna kuharica :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Mislim da bih mogla isprobati ove kroasane, izgledaju njam njam :)
    Ma nisi ti komplicirana, ti si komplicirano jednostavna :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Obavezno :)) kako si to samo krasno objasnila ... I like your version better <3

      Izbriši
  3. Nemam nista protiv food postova, nisam vjesta sa tijestom, kolaci su mi drazi za raditi.
    Lijep pozdrav
    Maja

    OdgovoriIzbriši
  4. Drago mi je što si nam se vratila! :* Ja nisam vješta u kuhinji, ali znam gdje pronaći recept kad zatreba :)

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...